Notesy na lodówkę

Cześć :)
Dziś chcę pokazać kilka magnetycznych notesików na lodówkę. Są one dobrym pomysłem na prezent, dodatkowo stosunkowo łatwo je wykonać. Notesy zaopatrzyłam w spore magnesy, aby bezpiecznie trzymały się metalowej powierzchni. Okleiłam je papierami z kolekcji Magic Dreams i ozdobiłam pięknymi różami z Wild Orchid Crafts.

Hi everyone
Today I'd like to share with you some post-it note holders.
They are great gifts and they are not difficult to make.
My holders are magnetic so you can stick them on your refrigerator or any metal surface for easy reach. I covered them using "Magic Dreams" papers and I decorated them with beautiful WOC flowers.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*
Miłego dnia! :)

Thank you for stopping by.
Have a wonderful day!


Klaudia

Wykorzystałam / I used:

SUPPLIES from WOC:

MULBERRY PAPER CHELSEA ROSES (Model: MKX-363)
MIXED BLUE TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES (Model: MKX-096)
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES (Model: MKX-092)
2-TONE BABY PINK WITH PINK CENTRE MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-010)
2-TONE BABY PINK/IVORY MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-009)
DUSKY PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-714)
2-TONE ANTIQUE BLUE MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-020)
BABY BLUE MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-021)
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 30mm (Model: MKX-447)

Komentarze

Prześlij komentarz