Wielkanoc z Rapakivi :)

Witajcie :)

Dziś chcę pokazać całą masę kartek wielkanocnych, jakie wykonałam z papierów Rapakivi.

Pierwsze kartki z wiankami - powstały jako inspiracja na najnowsze wyzwanie ba blogu Rapakivi i serdecznie zapraszam do udziału w nim :)
Użyłam jasnozielonych kwadratowych baz, które świetnie pasują do prac wielkanocnych oraz papierów Lacy sunset 2 i Little Sweetheart 5/9. W środek wianków dałam słodkie styropianowe jajeczka :)



Kartki w kształcie pisanek robię co roku. Te, poza kwiatami, ozdobiłam koronką oraz pastą strukturalną nałożoną przez maskę.







A jak Wam idzie praca nad kartkami wielkanocnymi?
Miłego dnia! :)

Klaudia

Wykorzystałam:

Komentarze

  1. Cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne... A te pisanki to juz w ogole zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Как всегда потрясающе!!! с огромным удовольствием всегда захожу к Вам в блог

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to zawsze u Ciebie nabiorę ochoty na tworzenie:) Jak się człowiek napatrzy, ponatycha to i wenę złapie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO !!!! Liczba mnoga CUDA !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO !!!! Liczba mnoga CUDA !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO !!!! Liczba mnoga CUDA !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Wianki sa fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są fantastyczne, perfekcyjne, aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Breathtakingly beautiful cards, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Simply Gorgeous!! I love the flowers and colour combos are great! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne, cudownie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe są te karteczki - jajeczka !!!
    Nie mogłam się oprzeć i zainspirowałam się nimi :)
    Dziękuję Ci Klaudio za tę piękną inspirację :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz