Kurs na kwiaty wiśni / Cherry Flowers Tutorial

Witajcie :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was kurs na kwiatki wiśni, które od jakiegoś czasu bardzo często możecie oglądać na moich pracach. Kwiatki wykonuję przy użyciu wykrojników
Cherry Blossom FLowers z La-La Land Crafts.
Przy tworzeniu kwiatków zwykle używam papieru czerpanego, jednak tym razem postanowiłam zrobić je z papieru do akwareli Canson 250g. Myślę, że cieńszy papier, powiedzmy 200g, byłby równie dobry, niestety nie mam takiego. Zaczęłam od wycięcia kwiatków.

Hello
Today I want to show you how to prepare cherry flowers using Cherry Blossom Flowers Dies.

To prepare my flowers, normally I use a handmade paper but today I tried with Canson Aquarell Paper 250g. I suppose the thinner paper could also be OK but I don’t have it.
I started with cutting some flowers.


Następnie potuszowałam brzegi kwiatków tuszami Distress.

Then I inked edges of all petals with Distress Inks.


Każdy kwiatek ponacinałam, przedłużając nieco płatki.

I made cuts on each flower lengthening the petals a little.


Kwiatki spryskałam wodą i zaczekałam chwilkę aż nasiąkną.

I sprinkled all flowers with water and waited a moment until they were wet.


Mokre kwiatki zgniotłam.

I crumpled wet flowers.



Delikatnie rozłożyłam kwiatki i pozostawiłam do wyschnięcia.

Then I unfolded them and let them dry.


Na jeden kwiatek wiśni potrzeba 2 wyciętych kwiatków: większego i mniejszego. Każdy z nich wytłoczyłam na miękkej macie w sposób opisany poniżej.

For one cherry flower we need 2 cut out flowers: a bigger and a smaller one.


Większy kwiatek położyłam na macie wytuszowaną stroną do dołu i wytłoczyłam płatki używając dłutka kulkowego. Następnie odwróciłam i docisnęłam mocno środek kwiatka.

I placed the bigger flower on the embossing mat (inked side down) and embossed each petal with the stylus tool. Then I turned it upside-down and embossed the center.


Mniejszy kwiatek położyłam na macie wytuszowaną stroną do góry i wytłoczyłam płatki. Następnie również docisnęłam mocno środek kwiatka.

I placed the smaller flower inked side up on the embossing mat and embossed each petal with the stylus tool. Then I embossed the center.



Skleiłam po 2 kwiatki dając na spód kwiatek większy, a na górę mniejszy.

I glued together 2 flowers putting the smaller one to the top.


Środek kwiatka przekłułam.

I pierced the center of the flower with a paper piercer.



Przeciągnęłam przez otwór gotowe pręciki dodając trochę kleju. Do mniejszych kwiatków wkładam 1 pręcik.

I pulled the stamens through the hole, adding some glue. I used only one stamen for smaller flowers.


Po wyschnięciu kleju kwiatuszki są gotowe.

When the glue is dry, cherry flowers are ready.


Dziękuję za uwagę ;)

Thank you for stopping by.

Komentarze

  1. Wielkie dzieki. Kwiaty sa oszalamiajace. Napewno skorzystam z kursiku.

    OdpowiedzUsuń
  2. żebym to tak ładnie zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing!!! Thanks for the tut))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) a wykrojniki można kupić w Polsce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursik super, ale niestety bez takiego wykrojnika takie ładne nie wyjdą. Każdy inny wykrojnik to inne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kursik . Nie mam co prawda takiego wykrojnika ale ma inne podobne , idąc po twoich wskazówkach stworze własne kwiatki. Dziękuję za kurs i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jak patrzę na Twoje kwiaty to mi ręce opadają... z zachwytu rzecz jasna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, oj mieć takie wykrojniki... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny czytelny kursik:) dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurs rewelacyjny! Jak pokazujesz jak robisz kwiaty to wydaje się to takie proste ;) Próbowałam robić z Twojego kursu na dzikie róże ( innym wykrojnikiem ) i efekt był raczej mizerny i bardzo odbiegający od oryginału ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo czytelny kurs ! Dzięki wielkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kursik. Dzięki - na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik. Piękne kwiatki wychodzą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. super kursik... o właśnie taki szpikulec gdzieś miałam :p Muszę poszukać, bo zdecydowanie ułatwiłby mi życie :D
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kwiatuszki są prześliczne. dziękuję ze podzieliłaś się z nami pomysłem na ich wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kwiatuszki, fajnie, że podzieliłaś się swoimi sztuczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie... uwielbiam Twoje kwiatuchy, a kursik jak zawsze perfekcyjnie przygotowany I klasa

    OdpowiedzUsuń
  18. super, na pewno kursik się przyda, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wiśniowe kwiaty tzn.fioletowe:)) dzięki za kurs.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za nauczanie. Wasze kwiaty są zawsze przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dziękuję za kursik! Kwiaty są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie, bardzo czytelnie i pięknie pokazałaś swój kursik, dziękuję, pozdrawiam i życzę pięknego dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja poczekam na te wiśnie
    powinne juz niedługo dojrzewać, nie? ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. I am ever so happy that I came to your site today. Love this photo tutorial!!! I'm definitely going to have to give this bloom a try on my next card. Many thanks...much appreciated!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kursik bardzo czytelny,a kwiatki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes chyba najcierpliwsza osobą na świecie:) kwiatki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Magia jest w prostych rzeczach! W kwiatkach !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za kursik, jest super :) czy te kwiatki można wycinać ręcznie ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdziwy majstersztyk Klaudio!
    Twoje kwiaty nie mają sobie równych!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kursy wspaniale, profesjonalnie pokazane!Dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz