Dużo

Witam wszystkich w ten piękny, słoneczny dzień :))

Troszkę mi się nazbierało prac. Lepszych lub gorszych.

Na początek pokażę kartkę z grafiką od Janet. W tym tygodniu na blogu Digital Paper wszystkie robimy prace z wykorzystaniem grafiki ze ślicznymi bucikami.
Ja wczoraj wykleiłam taką karteczkę.


Papierki to nowe małe 15x15cm 9th Wave z 7 Dots Studio :)
Kartkę ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi różyczkami. Róże skleiłam z papieru wizytówkowego, dokładnie takiego, na jakim wydrukowałam obrazek.




Również na blogu Digital Paper w niedzielę ruszyło sierpniowe wyzwanie, którego tematem jest zawieszka. Zapraszam do udziału :) Oto moja praca. Wykonałam ją z papierów Magicznej Kartki.


Jasne róże zwinęłam własnoręcznie :) Nie widać tego na zdjęciu, ale różyczki mienią się za sprawą perłowej mgiełki Ayeedy. Wykorzystałam też tekturki z Wycinanki.


A na koniec coś, czego nie czuję, czyli wyzwanie C&S na blogu Diabelskiego Młyna.
Zrobiłam takie zamotane serce ;)


Papier, to 15x15cm Messy Head z 7 Dots Studio.


Miłego dnia życzę wszystkim odwiedzającym i serdecznie dziękuję za komentarze :**

Komentarze

  1. Piękne te grafiki, szkoda,że nie mam drukarki kolorowej:( Różyczki wyszły cudne i kartka też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia i tobie miłego dnia:* A prace jak zawsze i nieustająco piękne (i ja tam tych gorszych nie widzę:P )

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe! różyczki wyglądają jak kupne! są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ożesz... cudne ;)) i kartki i różyczki, zdolna bestio ;)) i zamotane serce...

    OdpowiedzUsuń
  5. grafiki od Janet śliczne, a kartki z nimi wyglądają niesamowicie pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jak zwykle wszystkie prace i ta z sercem jest świetna, chciałabym tak "nie czuć" i równocześnie tak robić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki i zamieszka:) Czy mogę zapytać, czym barwisz/kolorujesz rozyczki z papieru wizytowkowego? Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Różyczki są pocieniowane tuszami Distress. Te malutkie na zawieszce dodatkowo spsikałam perłową mgiełką.

      Usuń
  8. kartka z serduchem...CUDO, niezwykle klimatyczna:) a pozostałe jak zawsze u CIEBIE przepiękne, warstwy i kolory i kwiatki ...ZACHWYCAJĄCE:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki - te "na bogato" jak zawsze zachwycają kompozycją,wykonaniem i cudnymi kwiatkami,ale ta w stylu C&S ujęła mnie za serducho, jest fenomenalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki piękne, a kwiatki zachwycające :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia, wszystkie Twoje prace są zachwycające! Ta z sercem jest niesamowicie oryginalna, nie można koło niej przejść obojętnie. W dodatku jest z motywem druku, a to kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudne, nawet ta której nie czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. So cute boots!! I love this card!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze pięknie i perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cuda cudeńka wyczarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace a kwiaty na nich boskie :) w tej co nie czujesz jakoś do Twojego stylu brakuje mi w niej cudnych kwiatów Twojej produkcji :)ale też ma swój urok taka jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarujesz, czarujesz .... a jak zawsze jestem Twoimi pracami zauroczona totalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace! Jak z zaczarowanego ogrodu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakich gorszych??? U Ciebie - niemożliwe! Kwiaty jak zwykle boskie, kompozycje nieziemskie :) A kartka na DM - urocza :) Też spróbuję nieskomplikowanie skleić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klaudia, ta z sercem jest cudna!
    Nawet nie myśl, że nie czujesz klimatu C&S, bo ta kartka jest czystym zaprzeczeniem tego, co piszesz.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity wysyp cudowności, podziwiam ogromne umiejętności, nie ma przed Tobą barier, Klaudio w żadnym stylu!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz