Wyniki candy!

Witam wszystkich serdecznie :) Dziś około południa odbyło się losowanie zwycięzcy w moim candy. Nicki i adresy blogów wszystkich osób, które spełniły wymagania zabawy zostały przeze mnie wydrukowane, następnie pieczołowicie powycinałam paseczki :)


Wraz z moim starszym synkiem poskładaliśmy paseczki w losy i umieściliśmy w Misce do Losowania.


Przemieszałam najdokładniej jak umiałam losy, po czym w okamgnieniu (tak szybko, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia!) Synek wylosował Szczęśliwą Zwyciężczynię.


Tutaj zjęcie Sprawcy wraz z wybranym losem.


Jak już pewnie wszyscy dojrzeli na nieostrym z wielu przyczyn zdjęciu, moje candy wygrała

ecila - właścicielka bloga http://cartolina-style.blogspot.com/.

Bardzo serdecznie gratuluję ecili (wyślij mi proszę mailem swój adres jak najszybciej :), a wszystkim pozostałym uczestnikom dziękuję za zabawę i pozdrawiam!

Komentarze

  1. Gratuluję (i oczywiście zazdroszczę:D ) zwyciężczyni! A Tobie, Klaudio, dziękuję za zabawę :)

    PS. Masz uroczego syna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekujemy za zabawe:)


    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarze a Tobie dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!!! patrzę i oczom nie wierzę ;) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę i gratulację dla zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  6. również dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję
    szkoda,że nie ja...dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za dobrą zabawę, Zwyciężczyni gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za zabawę i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz